1. Умови надання гарантії:
* Згідно закону
України “Про захист прав Споживача” клієнт має право на
обмін/повернення товару протягом 14 днів за умови, що він не
використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості,
пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з
проданим товаром;
* Гарантія поширюється на всю продукцію компанії строком визначеним в залежності від групи типу обраного товару;
* Термін гарантії вказується в товарно-транспортній накладній при отриманні товару, що і є гарантійним документом;
* Перед отриманням товар необхідно обов’язково оглянути. В іншому
випадку жодні претензії щодо зовнішнього вигляду не розглядаються;
* Гарантійна заміна/ремонт надається на виробничий дефект або пошкодження, що виникли не з вини клієнта.
2. Гарантійні умови не надаються, якщо:
* Товар має механічні пошкодження (окрім заводського браку);
* Є нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
* Відсутні документи, що засвідчують можливість гарантійного обслуговування;
* Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини і
матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи,
свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Цей вид товару
перевіряється на цілісність і працездатність в момент отримання.
3. Необхідні документи для гарантійного сервісу:
* Пред’явити персоналу нашої авторизованої точки продажу пошкоджений товар;
* Номер замовлення;
* Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
* Документ, що засвідчує особу.